Videndeling

Optagelse af webinarer, materialer fra kurser og arrangementer og andet fagligt materiale.
Inspiration fra andre kommuners arbejde med inklusion og udvikling af undervisning.

Alt materiale på siden er til fri afbenyttelse, ikke kun for deltagende kommuner, men for alle lærere, skoleledere med mere der søger inspiration til udvikling af arbejdet omkring inklusion.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, så kontakt projektleder Henrik Søndergaard Nielsen, hesn@99454545.dk.

Faglige netværk

LederLAB LederLAB

Nytænkende netværksmuligheder for skoleledere, der interesserer sig for kombinationen af Verdensmål, inkluderende børnesyn, Regenerativ Skoleledelse og netværk.

Netværk for nyuddannede lærere i folkeskolen Netværk for nyuddannede lærere i folkeskolen

Netværket giver dig mulighed for at mødes med andre nyuddannede og sammen reflektere over og dele viden og perspektiver på det at være nyuddannet lærer i folkeskolen

Mere inspiration og viden

Podcast: Tæt på skolen

Lyt med og få viden om, hvordan de nordjyske folkeskoler og UCN sammen i "Den Mangfoldige Folkeskole" arbejder benhårdt på at skabe deltagelsesmuligheder for alle børn i skolen.

Podcast: POP - På opdagelse i pædagogik og læring

POP er en podcast-serie udviklet af UCN act2Learn Pædagogik og Læring, hvor de deler den viden og de erfaringer, som de har indenfor dagtilbud, skole og uddannelse.

Praksisfortællinger

Bliv inspireret til, hvordan du kan arbejde med inklusion og deltagelsesmuligheder i praksis ved at gå på opdagelse i nedenstående eksempler fra forskellige kommuner og skoler.

Henrik Søndergaard Nielsen

Projektleder